“حق سے رہِ جاناں میں رہا”

نہاں اک امید کے مکاں میں رہا
خوگرِ لاحاصل، امکاں میں رہا
جہانِ عشق وا کیا اُس کے لئیے
اور وہ بُت پردہِ لامکاں میں رہا
گر نہیں تھا حدِ لمس میں کہیں
کیونکر میرے دو جہاں میں رہا
وا ہو گیا میرے کلام میں، کبھی
ذات کے شہرِ خموشاں میں رہا
بکھرا نہیں ہوں، وحشتِ زیست
جوہرِ پندار ترتیبِ جاں میں رہا
توشہِ گریہ کیسا، مئے الم کیا؟
خندہ مست غمِ دوراں میں رہا
محب ہوں، محکوم نہیں اُسکا
نہ مصاحبینِ در خوباں میں رہا
حُسنِ پزیرائی کا مشتاق ہوں
میں حق سے رہِ جاناں میں رہا

Leave a Reply

