خوشبو

سولہ برس پُرانی خوشبو 
زندہ ہوئی ہے 

سینے میں جو اک چراغ جلتا تھا

جہاں اب کارخانۂ زیست چلتا ہے

اُس بنیاد سے اُٹھی ہے

 یہ دلگیر افتاد

میری روح کا پہلا مظہر

میری ذات کا پہلا کشف تھی

اسی خوشبو میں وداع کیا تھا 

میں نے حجاب کا پہرہ 

اس خوشبو کا تعویذ

میرے لبوں کی رنگت بدلتا تھا

میری شفافیت میں گھُلی تھی

اس خوشبو کی تسبیح

اس خوشبو میں لپٹے تھے

سجدے میری خواہش کے

اب اُٹھی ہے پھر 

اپنا یکتا جمال لیے

بھوُلا ہوا آزار لیے 

میری وحشت کی گلیوں میں

ناز سے چلتی ہوئی 

تنفس کی معمول زدہ سیلن میں 

شعلہ رکھتی ہوئی

میرا گُریز پامال کرتی 

صحیفۂ ابدیت پر لکھے اقرار سے

اُٹھی ہے یاد کے نامہرباں دیار سے

سولہ برس پُرانی خوشبو ۔۔۔

Leave a Reply

